پزشکی

ژل نورامیس بهتر است یا رووفیل؟

ژل نورامیس بهتر است یا رووفیل؟

مقدمه
ژل ها و فیلرهای زیبایی، محصولاتی هستند که می توانند به کاهش چین و چروک و بازگرداندن حجم از دست رفته و استحکام پوست صورت و بدن کمک کنند. با وجود مارک ها و انواع مختلف فیلرهای پوستی در بازار، انتخاب و مقایسه بین آنها می تواند دشوار باشد. فیلرهای پوستی نه تنها از نظر نتایجی که ارائه می دهند، متفاوت هستند، بلکه در ترکیبات، ماندگاری و نوع کاربرد برای نواحی مختلف صورت نیز با هم فرق دارند. در این مقاله به مقایسه دو برند محبوب نورامیس و رووفیل می پردازیم و توضیح می‌دهیم که هر کدام چه مشخصات و کاربردهایی دارد و مدت ماندگاری هر کدام چقدر است؟ تا پایان همراه ما باشید.

معرفی فیلر نورامیس

ژل های برند نورامیس توسط شرکت Medytox کره جنوبی ساخته می شود. کمپانی مدیوتکس در ژل های نورامیس از قدرت ترکیبات هیالورونیک اسید تک فازی و دوفازی خود برای اصلاح چین و چروک های صورت استفاده می کنند. اسید هیالورونیک به کار رفته در ژل های نورامیس از خلوص و کیفیت بالایی برخودار بوده، پایدار است و مولکول های آن دارای پیوند متقابل (crosslink) هستند.

مزیت محصولات NEURAMIS در تنوع کاربرد آنها است؛ این فیلر هم برای خطوط ریز و هم برای چین و چروک‌های عمیق مانند چین‌های نازولبیال به خوبی عمل می‌ کند. رطوبت و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. همچنین حجم لب را افزایش می دهد و برای کانتور کردن صورت نیز کاربرد دارد.

بیشتر فیلرهای نورامیس حاوی لیدوکائین (بی حس کننده) هستند تا درد و ناراحتی حین تزریق و بعد آن را به حداقل برسانند. پزشکان می توانند ژل نورامیس را به صورت آنلاین خریداری کنند و از آن برای بازگرداندن حجم گونه ها و چانه و همچنین اصلاح چین و چروک استفاده کنند.

معرفی فیلر رووفیل

رووفیل جزو اولین و بهترین برندهای تولید کننده فیلر بر پایه هیالورونیک اسید، پپتیدها و مواد فعال است. توسط شرکت کارژن (CAREGEN) ساخته می شود که مقر آن در کشور کره جنوبی است. پیوندهای پپتیدی این ژل باعث افزایش پایداری و کیفیت ژل می شود که در نتیجه نتایج طولانی تر و مؤثرتری را به همراه دارد. رووفیل طیف کاملی از محصولات ژل پرکننده را تولید می کند که برای درمان خطوط ریز یا عمیق، بازگرداندن حجم صورت، برجسته سازی صورت، اصلاح و کانتور لب ها طراحی شده اند.

از کجا می توانم ژل نورامیس، رووفیل و سایر فیلرهای زیبایی را خریداری کنم؟
زیبا جویان عزیز، پزشکان محترم و کلینیک هایی که قصد خرید عمده ژل های زیبایی را دارند، بهترین راه برای تهیه این محصولات از طریق توزیع کنندگان مجاز و وب سایت های رسمی است. شما این محصول را می‌توانید از شرکت تجهیزات پزشکی درمارز طب که اقلام مورد نیاز کلینیک ها را ارائه می دهد خریداری کنید. برای خرید تماس بگیرید: 91018959-021

مقایسه ژل نورامیس با ژل رووفیل

در این بخش این دو برند را از جهات گوناگون با هم مقایسه می کنیم:

– مواد اولیه و ترکیبات

هر دو برندهای نورامیس و رووفیل از هیالورونیک اسید به عنوان ترکیب پایه در تولید محصولات خود استفاده می کنند.

– فرایندهای پیشرفته تولید

این دو برند از تکنولوژی های متفاوتی در تولید محصولات خود استفاده می کنند. نکته ای که نورامیس را از رقبای مطرح خود مانند رووفیل متمایز می سازد استفاده از فناوری Vycross برای اتصال مولکول های هیالورونیک اسید است. این اتصال باعث می‌شود مولکول ها پیوند بهتری با یکدیگر داشته و از تجزیه سریع آن توسط بدن جلوگیری می کند. این امر منجر به تزریق های نرم تر، نتایج و حجم طبیعی تر می شود، ضمن آنکه مدت زمان بیشتری دوام می آورد.

در مقابل رووفیل با ترکیب پپتیدهای بیومیمتیک رشد بافت جدید را تحریک می کند و از این طریق به پوست کمک می‌کنند تا به طور طبیعی حجم از دست رفته خود را باز گرداند.

– تنوع و کاربردها

برند نورامیس و رووفیل هر دو طیف وسیعی از محصولات را برای اهداف مختلف ارائه کرده اند. پزشک برای هر فرد بسته به نیازی که دارد محصول و برند مناسب را انتخاب می کند.

انواع فیلرهای برند نورامیس عبارتند از:

نوارمیس دیپ: برای افزایش حجم لب و پر کردن چین و چروک و حجم از دست رفته صورت مناسب است. نورامیس دیپ لیدو حاوی بی
حس کننده است و تجربه زیبایی با کمترین درد را برای کلاینت به ارمغان می آورد.

برای خرید ژل نورامیس دیپ اصل مشکی با ضمانت اورجینال و ارسال فوری به سایت فروشگاه درمارز طب مراجعه کنید.

نورامیس لایت: به منظور رفع خطوط ریز و افزایش انعطاف پذیری پوست استفاده می شود به ویژه در نقاط حساس مانند زیر چشم ها.

نورامیس ولیوم: برای افزایش حجم گونه، کانتور فک و چانه و همین طور مادلینگ صورت کاربرد دارد.

انواع فیلرهای برند رووفیل عبارتند از:

فیلر رووفیل فاین: یک فیلر با غلظت ملایم و منعطف است که برای تزریق در لایه میانی تا عمیق پوست به منظور از بین بردن چین و چروک، چین های نازونبیال (اطراف بینی تا گوشه دهان)، خطوط گوشه چشم و فرورفتگی اسکار کاربرد دارد.

ژل رووفیل اولترا: غلظت متوسط دارد و در لایه درم پوست تزریق می شود. این فیلر انتخاب مناسبی برای حجم دهی و زاویه سازی لب، گونه، چانه و پر کردن خط خنده و چروک های نسبتا عمیق است.

ژل رووفیل پلاس: غلیظ تر از دو مدل دیگر است و در لایه های عمیق تر پوست تزریق می شود. به طور خاص برای پر کردن خطوط اطراف دهان و پیشانی مناسب است.

مطالعات بالینی انجام شده روی محصولات رووفیل و نورامیس ایمنی و کارآمدی این دو برند را اثبات کرده است و هر دو توسط سازمان های معتبر مثل FDA  و CE تایید شده اند. همچنین سال ها تجربه موفق از تزریق با این ژل ها در سراسر دنیا وجود دارد.

– سلامت و ایمنی

– ماندگاری

ماندگاری فیلرها به عوامل مختلفی مانند ناحیه تحت درمان و عوامل فردی بیمار مانند نوع پوست، سبک زندگی و سن دارد. اما به طور کلی اثرات ژل نورامیس 6 تا 12 ماه باقی می ماند. فیلر رووفیل به لطف غلظت بالاتری که دارد می تواند بین 9 تا 12 ماه دوام بیاورد. هر دو این برندها بر پایه هیالورونیک و موقتی هستند و به طور طبیعی جذب بدن می شوند و بعد از مدتی نیاز به ترمیم و تزریق مجدد دارند.

– قیمت

هر دو این برندها از برندهای خوشنام و معتبر کره ای هستند. اما از لحاظ قیمت محصولات رووفیل گران تر از محصولات نورامیس هستند.

نتیجه گیری ژل نوارمیس بهتره یا رووفیل
نورامیس و رووفیل دو نمونه از محبوب ترین و متداول ترین فیلرهای پوستی در بازار ایران هستند که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هر دو مجوزهای بهداشتی از اتحادیه اروپا و سازمان غذا و دارو را دارا می باشند و اجازه فروش در ایران دارند. قیمت ژل نورامیس از رووفیل ارزان تر است. در نهایت انتخاب بین این دو برند به بودجه و انتظاری که کلاینت از ماندگاری و اثربخشی دارد بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *