پزشکی

بهترین برندهای فیلر موجود در بازار ایران

بهترین برندهای فیلر موجود در بازار ایران

مقدمه
ژل ها و فیلرها از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه پزشکی زیبایی هستند که بسته به سه عامل اصلی قیمت، ماندگاری و کیفیت طبقه بندی می شوند. اگر می خواهید مناسب ترین و بهترین فیلر را برای خود انتخاب کنید توصیه می کنیم با بهترین برندهای فیلر موجود در بازار کنونی ایران آشنایی پیدا کنید.

مرکز مطمئن خرید ژل و فیلرها کجاست؟
از آنجایی که نمونه های فیک، تقلبی و تاریخ گذشته این دسته محصولات در بازار فراوان است، کلینیک ها و پزشکان محترم بهتر است برای خرید به مراکز معتبر و مطمئن اعتماد کنند. شرکت درمارز طب آماده همکاری با کلینیک های سراسر کشور با هزینه مناسب است. همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید درمارز

معرفی 10 برند برتر ژل فیلر در ایران

تزریق فیلر یکی از روش های کم تهاجمی و مطمئن برای برطرف کردن چین و چروک و افزایش حجم نواحی مختلف صورت و بدن است. این روش بدون نیاز به بیهوشی و به صورت سرپایی در کلینیک های زیبایی و پوست و مو انجام می شود و نتایج آن بلافاصله قابل مشاهده است. انتخاب فیلر مناسب در نتیجه نهایی، کاهش عوارض جانبی و ماندگاری تاثیر فراوانی دارد، به همین دلیل شناخت برندهای مرغوب و درجه یک دنیا کمک زیادی به ما خواهد کرد. در ادامه بهترین برندهای فیلر را معرفی خواهیم کرد.

1- ژل جالپرو (Jalupro)

ژل جالپرو نوعی فیلر بر پایه هیالورونیک است که در شرکت Professional Derma SA و توسط کشورهای ایتالیا و سوئیس تولید می شود. منبع هیالورونیک اسید این ژل از هیالورونات سدیم به دست می آید و موجب بهبود وضعیت پوست می شود. جالپرو در سه مدل متفاوت ارائه می شود: ۱-جالپرو  اچ ام دابلیو (HMW) ۲- جالپرو کلاسیک و ۳- جالپرو سوپر هیدرو که هر یک برای پوست نواحی مختلفی از صورت و بدن مانند چانه و فک، گردن، بالای سینه، شکم، باسن و… تزریق می گردد.

برای خرید انواع ژل جالپرو با ما تماس بگیرید.

2- ژل اسکالپترا (Sculptra)

ژل اسکالپترا بر پایه اسید پلی لاکتیک بوده و در کشور سوئیس و توسط شرکت گالدرما تولید می شود. تا به این لحظه هیچ محصولی در بازار مکانیسمی مشابه با اسکالپترا را ندارد. این ژل با تحریک تولید کلاژن و چربی بیشتر برای نواحی مانند باسن و ران بیشتر مورد استقبال است. ژل اسکالپترا به صورت پودر ارائه می شود و برای مصرف با آب استریل مخلوط شده و به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

3- ژل فیلر دنبی (DeneB)

از دیگر برندهای فیلر که در بازار ایران یافت می شود، فیلر دنبی (DeneB) بر پایه هیالورونیک اسید است. این محصول ساخت کشور کره جنوبی است و در دو نوع “دنبی اچ ” و “دنبی اس” عرضه می شود. فیلر دنبی اچ (DenB Classic-H) برای صورت و بدن به طور خاص زاویه سازی و کانتورینگ صورت، فرم دهی چانه و رفع خطوط عمیق صورت کاربرد دارد. فیلر دنبی اس (DenB Classic-S) برای صورت غیر از زیر چشم به ویژه کانتورینگ و حجم دهی لب، حجم دهی گونه و رفع خطوط کم عمق صورت قابل تزریق است.

برای خرید انواع فیلر دنبی با قیمت عمده و ارسال فوری با ما تماس بگیرید.

4- ژل فیلر آلیاکسین (Aliaxine)

فیلر آلیاکسین نوعی فیلر هیالورونیک اسیدی و متعلق به کشور سوئیس است که تمامی استانداردهای جهانی از جمله FDA آمریکا را کسب کرده است. این فیلر در شرکت IBSA Farmaceutici Italia تولید و توسط شرکت HA-Derma Ltd در انگلستان و ایرلند توزیع می شود. فیلرهای الیاکسین در انواع مختلف برای تزریق در نواحی مختلف عرضه شده اند؛ به طور مثال فیلر آلیاکسین GP برای افزایش حجم لب، رفع خطوط متوسط تا عمیق صورت و اطراف لب و چانه مناسب است.

5- فیلر بلوترو (Belotero)

یکی دیگر از فیلرهای اسید هیالورونیک فیلر بولترو است که توسط شرکت آلمانی Merz Aesthetics تولید می شود. فیلرهای بلوترو در 7 نوع مختلف برای اهداف گوناگون عرضه شده اند که مدل های Shap و Contour همانطور که روی بسته آنها قید شده، به طور خاص برای حجم دهی، برجستگی و زیبایی لب ها کاربرد دارند.

معرفی بهترین برندهای تزریق ژل و فیلر موجود در ایران

6- فیلر الانسه (Ellanse)

ژل الانسه ساخت کشور هلند است که در زمره فیلرهای غیر هیالورنیک اسید نیمه دائمی به شمار می رود که تاییدیه CE اروپا را داراست. این فیلر برای جوانسازی و بازگرداندن حجم از دست رفته ناشی از افزایش سن مورد استفاده قرار می گیرد. ژل الانسه در چهار مدل S، M، L و E تولید می شود و به ترتیب برای حجم دادن نواحی کوچک تا بزرگتر کاربرد دارد. ژل الانسه در ویال های یک میل یعنی ۲ سی سی عرضه می شود. ژل الانسه نسبت به سایر پرکننده ها از قیمت بالاتری برخوردار است اما با توجه به ماندگاری طولانی تر می توان گفت اقتصادی است.

7- فیلر نورامیس (Neuramis)

فیلر نورامیس از فیلرهای کاربردی و قیمت مناسب متعلق به کشور کره جنوبی است که توسط شرکت معتبر مدیتوکس در شش مدل مختلف از جمله دیپ، والیوم، لیدوکایین تولید می شود. این ژل بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده است و جز فیلرهای محبوب بین پزشکان و کلاینت ها به شمار می رود.

ما در مجله درمارز طب مطلب درباره مقایسه فیلر نورامیس با رووفیل تهیه کرده ایم که می توانید در صورت تمایل این مطلب را بخوانید.

8- ژل رادیس (Radiesse)

ژل رادیس از دیگر برندهای محبوب فیلر در بازار ایران است که توسط شرکت آلمانی merz aesthetics تولید و عرضه می شود. ژل های رادیس در دو مدل RADIESSE و Radiesse Fine Lines & Wrinkles ارائه می شوند و دارنده مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا در سال 2003 هستند. از این ژل برای کاهش چروک های متوسط تا عمیق مانند چین های گوشه دهان و لب و چین و چروک دست ها استفاده می شود. نتایج تزریق با این فیلر از 6 تا 15 ماه ماندگاری دارد. ژل رادیاس در ویال های 1.5 سی سی عرضه می شود.

9- فیلر نئوویا (Neovia)

فیلر نئوویا محصولی است که به طور مشترک در ایتالیا و سوئیس تولید می شود. فیلر نئوویا جزو خالص ترین پرکننده های دنیا است در نتیجه برای استفاده مقدار کمتری را باید نسبت به دیگر برندها تزریق کرد. این برند فیلرهای خود را در پنج مدل متنوع عرضه می کند. فیلر نئوویا یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش حجم لب، گونه و چانه به طور طبیعی است.

10- فیلر ژوویدرم (Juvéderm)

ژل ژوویدرم ساخت شرکت آلرگان فرانسه است که به طور انحصاری برای جوانسازی صورت، اطراف دهان، حجم دادن لب، گونه مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل ماندگاری شش الی دوازده ماه دارد و در مدل های مختلفی مانند ژوویدرم ولوما ایکس سی، ژوویدرم ایکس سی و ژوویدرم اولترا ایکس سی عرضه می شود.

سخن پایانی
در این مقاله 10 برند پرکاربرد فیلر را که در بازار ایران طرفدار دارد به شما معرفی کردیم. اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای خرید انواع ژل، مزو ژل و فیلر هستید، شرکت تجهیزات پزشکی درمارز طب با مناسب ترین قیمت و پاسخگویی سریع و ارسال فوری آماده همکاری با شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *